ruilong Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Swedish language file for 1.2.3 se.gzip 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Lite mer rättad från vissa felstavningar samt kompletterad med fler översättningar. se.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Här kommer mejlfixar byggd på caliburs paket se.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddaarruuddee Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Hur kan det vara så stor skillnad mellan storleken på filerna, ruilongs är 159 KB medan caliburs är 664 KB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Bra fråga, svaret verkar ligga i att i caliburs fil så ligger alla kataloger direkt när man öppnar, medans i min så ligger det en packad fil i den packade filen.. förmodligen så att vi har någon skillnad på systemen vi jobbar med och då blir zipfilen olika.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
briq Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qpw Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 hej har laddat hem översättningsfilen och sedan installerat den.får svenska i backoffice men inte i butiken...Kolla skärmdumparna. vad gör jag för fel?peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
qpw Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Löste det...hade tagit bort modulen för att byta språk i butiken (det räcker alltså inte med att bara byta standardspråket i backoffice för att det skall slå igen i butiken, så ni vet). hej har laddat hem översättningsfilen och sedan installerat den.får svenska i backoffice men inte i butiken...Kolla skärmdumparna. vad gör jag för fel?peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Kan inte ladda ner ZIP filen, någon som kan maila den till mig? [email protected] Samtidigt frågan, fungerar språkfilerna till 1.4.7.3 ? Tack! Fredric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts