yquem Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 På min vare side vil jeg gerne have flyttet "30 andre vine i samme kategori:" modulet (Products Category) under min vare beskrivelse, så den står i bunden af siden. Er der en smart måde at gøre dette på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Måske hvis du prøver modules->positions Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Måske hvis du prøver modules->positions Det er jeg med på. Det der er problemet er at min vare beskrivelse står under product footer som standard. Jeg vil gerne have product footer til at stå som --- ja footer. Da det sandsynligt bare er mig der ikke kan finde ud af hvordan jeg får flyttet vare beskrivelsen op over footeren - vil jeg - hvis muligt - gerne have en lidt bedre beskrivelse Her er der et eksempel af hvordan det står nu: http://www.web2wine.com/da/86-calem-vintage-port-1985.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 (edited) Du kan skrive din beskrivelse i "Kort beskrivelse" i stedet som du har gjort med din punktopstilling på dit eksempel. Jeg mener ikke, du kan ikke flytte det ved at rykke rundt på moduler. Du kan også gå på jagt efter et lidt pænere theme, som har denne funktion - fremfor default themet. Din cookie/banner ting i toppen af siden er meget lidt pæn og tager alt for meget fokus (det vigtigste er vel, at den er der, folk gider ikke læse den). Edited September 26, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Hej! Du skulle købe et færdig tema det koster ikke ret meget og mange af dem er responsive dvs de tilpasser sig de mange forskellige skærmopløsninger der findes, prøv at minimere din side og træk med mus i højre side, se hvad der sker- så forsvinder indholdet og man skal scrolle for at se det manglende, det skal man ikke når siden er responsive. der findes færdige temaer hvor designet er tilpasset lige netop det du sælger f. eks til vin se på themeforest og templatemonster mvh Jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 Hej! Du skulle købe et færdig tema det koster ikke ret meget og mange af dem er responsive dvs de tilpasser sig de mange forskellige skærmopløsninger der findes, prøv at minimere din side og træk med mus i højre side, se hvad der sker- så forsvinder indholdet og man skal scrolle for at se det manglende, det skal man ikke når siden er responsive. der findes færdige temaer hvor designet er tilpasset lige netop det du sælger f. eks til vin se på themeforest og templatemonster mvh Jesper www.marinecentrum.dk Tak - det vil jeg lige tage et kig på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts