Presta wannabe Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 (edited) Hej! Vers. 1.5.4.1 Jeg er kommet lidt i vildrede omkring oplysning af cookie brug på site. hvad skal der til, skal der vinges af i en accept box der popper op midt på siden, eller er det nok det står i handelsbetingelserne som kunden accepterer ved check ud. Under preferencer>ordrer>betingelser for brug af side, kan der vælges om der accepteres cookie eller handelsbetingelser men der er jo egentlig for begge? mvh jesper Edited September 25, 2013 by Presta wannabe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Søg i forum, det har næsten lige været diskuteret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 ok har fundet det og installeret modulet "uecookie" ganske nemt, det var lige det jeg efterlyste. Jeg har desuden lavet en forklaring i handelsbetingelserne som kunden jo vinger af ved check ud,' så må det vel være ok_)) Mvh Jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 (edited) Fint. PS: Har du set din side i IE8? Den ser underlig ud. Edited September 26, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Det har den altid gjort, det mener jeg ikke der er noget at gøre ved, alle andre browsere/versioner fungerer fint.. jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts