gadgetphone Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Wie kan mij helpen met een antwoord op deze vraag. Ik ben een 2e website begonnen. Nou wou ik mijn theme van mijn 1e webshop gebruiken. Deze heb ik dus gexporteerd. En geimporteerd naar mijn nieuwe webshop. Heelas is hier iets fout gegaan, ik heb een widget staan van kiyoh ( klantbeoordelingen ) en Zopim deze is meegekomen waarschijnlijk met het exporteren. Ik kom hier ook niet meer vanaf , wie heeft hier een idee om dit op te lossen ?? Heb al meerdere themes gedownload en gebruikt , maar het blijft maar meekomen :s gadgetphone.nl Alvast dank !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Dat hangt er maar helemaal vanaf. Zijn de 2 meegekomen onderdelen hardcoded in de footer/header template gezet of zijn het losse module(s)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadgetphone Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 beste, Deze zijn waarschijnlijk hardcoded meegekomen, aangezien ik hier geen module over kan vinden in de module lijst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Aangezien het beoordelingsblokje in de rechterkolom staat zul je moeten kijken in de footer template van de theme om deze hardcode html er uit te slopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts