AlexMooren Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Hallo, Ik gebruik de nieuwe prestashop voor een nieuwe site. Ik heb de producten er gedeeltelijk in staan. Ik heb echter geen toegang tot sommige delen van de site. Zo kan ik in de BO niet in SEO & URL's , CMS In de FO kan ik wel een bestelling in de cart zetten maar geen checkout doen, in alle gevallen krijg ik een 500 melding. Wie weet waar het mis gaat????? De rechten staan allemaal goed. .htaccess staat in de ftp volgens mij moet alles goed zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 heb je al eens met de foutmelding aan gekeken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Welke foutmelding???\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 eh 10 seconden hier op het forum zoeken brengt me naar deze site http://www.prestashopmaken.nl/category/foutmeldingen/ hier lees je precies hoe je de foutmeldingen aan kunt zetten ( vaak beschreven op dit forum) succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Zover was ik al geweest maar als de file niet in de config.ini voorkomt is het weer iets anders. Dan is het toch een ander probleem/ Nog iemand een oplossing die wel werkt voor PS 1.5.5.0??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 (edited) als je hem op ON zet dan krijg je 9 van de 10 keren een foutmelding te zien aan de hand van die foutmelding kan je zien wat er mis is het wijzigen van off in on lost het probleem idd niet op maarre config.ini ?? je moet in de map config ,, config.inc.php hebben daar zie je die regels zekers staan Edited September 22, 2013 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 als je hem op ON zet dan krijg je 9 van de 10 keren een foutmelding te zien aan de hand van die foutmelding kan je zien wat er mis is het wijzigen van off in on lost het probleem idd niet op maarre config.ini ?? je moet in de map config ,, config.inc.php hebben daar zie je die regels zekers staan Met Prestashop 1.5.x moet je tegenwoordig in defines.inc.php de DEV_MODE op true zetten error_reporting staat niet meer in de config Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts