mondria0311 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Hellup!! wie kan mij verder op weg helpen. Ik heb de bankoverschrijving module actief. Maar als er iemand wil betalen dan komt er deze melding: Er is een fout opgetreden toen de websitehttp://www.rn./index.php?fc=module&module=bankwire&controller=validation probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. terwijl deze het eerst wel deed Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondria0311 Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickVLD Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Het lijk erop dat er iets mis is met je link, de extensie achter www.rn.?? is weg. Ik veracht dat daar nog .nl o.i.d. mist? Misschien helpt het om de module even te resetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondria0311 Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Het lijk erop dat er iets mis is met je link, de extensie achter www.rn.?? is weg. Ik veracht dat daar nog .nl o.i.d. mist? Misschien helpt het om de module even te resetten. Dat klopt dat heb ik hie rop het forum zelf gedaan. Maar resetten hept helaas niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickVLD Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Als je misschien een screenshot plaatst van de melding is het misschien wat duidelijker, en de echte link misschien... Er is nu niet zoveel informatie behalve een foutmelding. Werkt het bijvoorbeeld bij alle klant niet meer of specifiek bij 1 klant. Misschien kun je ook de engelse foutmelding naar voren krijgen, daar vind je vaak meer over op bijvoorbeeld google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondria0311 Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Hierbij als bijlage de foutmelding. http://www.roofvogelsieraden.com/module/bankwire/validation Er is een fout opgetreden toen de websitehttp://www.roofvogelsieraden.com/module/bankwire/validation probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Laad deze webpagina opnieuw. Klik op de knop 'Opnieuw laden' om de gegevens opnieuw te verzenden die nodig zijn om de pagina te laden. Foutcode: 500 Ik heb idee dat ik een token mis... gister deed ie het wel weer nadat ik alles opnieuw heb geinstalleerd maar nu dus weer al niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickVLD Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Als ik dit zie vermoed ik iets in je rewrite stukje van je htaccess. In je eerste post geef je namelijk deze link: index.php?fc=module&module=bankwire&controller=validation Nu geef je een link die SEO optimized is, vermoedelijk doet hij het dan tijdelijk vanwege de cache op jou systeem. Misschien kun je onder 'Preferences -> SEO & URL's' het bolletje voor Friendly URL's even uitzetten en kijken of dat beter gaat. Zo ja, dan zit er waarschijnlijk iets niet goed in je htaccess stukje mod_rewrite niet goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondria0311 Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Ik heb friendly urls uitgezet maar doet het nog steeds niet. Er is een fout opgetreden toen de websitehttp://www.roofvogelsieraden.com/index.php?fc=module&module=bankwire&controller=validation probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Laad deze webpagina opnieuw. Klik op de knop 'Opnieuw laden' om de gegevens opnieuw te verzenden die nodig zijn om de pagina te laden. Foutcode: 500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickVLD Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Dan ben ik ook een beetje door de opties heen die ik weet, je kunt de module nog een opnieuw installeren maar anders zou ik eens kijken of je jou vraag in het engelse forum kunt stellen daar zul je denk ik sneller en misschien ook wel meer antwoorden krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondria0311 Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Dank je wel nick Ter info: ik heb de module opnieuw op de server gezet en heb het ook onder rembours geprobeerd maar deze doet het dus ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ik heb friendly urls uitgezet maar doet het nog steeds niet. Er is een fout opgetreden toen de websitehttp://www.roofvogelsieraden.com/index.php?fc=module&module=bankwire&controller=validation probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Laad deze webpagina opnieuw. Klik op de knop 'Opnieuw laden' om de gegevens opnieuw te verzenden die nodig zijn om de pagina te laden. Foutcode: 500 Foutcode 500 wil zeggen dat er een exception is ontstaan tijdens het uitvoeren van het script van de module, maar dat deze word verborgen. Check de error log van je server of zet tijdelijk error reporting aan om de exacte foutmelding boven water te halen. Om error reporting in te schakelen wijzig je het bestand /config/defines.inc.php, verander de regel define('_PS_MODE_DEV_', false); in define('_PS_MODE_DEV_', true); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts