kasperkristensen Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Hejsa alle sammen.. Jeg sidder og fifler med en prestashop webshop. Jeg har nu ændret farverne på mine mails, så de ikke har den flotte pink farve mere. Efter jeg har gjort det, sender shoppen ingen mails mere når jeg bestiller en vare, godkender en betaling, cancler en ordre osv. Min test mail virker og jeg får den til en anden mail end en der er hosted på serveren. Andre der har oplevet dette? MVH. Kasper Kristensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Der må jo være gået noget galt, da du ændrede filerne. Du kan jo prøve, om de oprindelige filer virker. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperkristensen Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Nu siger du de originale, jeg er lige startet i prestaverdenen. Har du lidt mere guidence? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Du har ændret nogle filer. Prøv at skifte tilbage til dem, du havde før ændringen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperkristensen Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Jeg forstår bare ikke det har haft indflydelse på alle mine mails? Der kommer slet ikke nogen ud . Jeg har ændret farverne manuelt da det ikke virkede via tema menuen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperkristensen Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Idag virker det så, kan det være meebox der har restriktioner på max antal mails? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meebox Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Idag virker det så, kan det være meebox der har restriktioner på max antal mails? Hej Kasper, Den eneste begrænsning ifht. emailudsendelse er ved udsendelse af over 250 mails/per time (som standard). Vi vil dog meget gerne gøre vores bedste for at hjælpe dig, så jeg vil råde dig til at indsende en support ticket, så skal vi nok kigge ekstra grundigt på det :-). Mvh Casper Ackermann Community manager, Meebox.net. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts