Rotterdam Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 (edited) Beste forum leden, Misschien is het niet heel verstandig. Maar ik zou toch graag willen weten ik eventuele prestashop updates zou kunnen uitzetten. Ik ben nu tevreden met hoe het werkt en updates brengen toch wel eens problemen met zich mee, wat weer een hoop extra tijd kost :-( Mvg. Ivo Schenk Edited September 18, 2013 by Ivoschenk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Beste forum leden, Misschien is het niet heel verstandig. Maar ik zou toch graag willen weten ik eventuele prestashop updates zou kunnen uitzetten. Ik ben nu tevreden met hoe het werkt en updates brengen toch wel eens problemen met zich mee, wat weer een hoop extra tijd kost :-( Mvg. Ivo Schenk Uitschakelen? updates worden hoe dan ook niet automatisch uitgevoerd, dus wat wil je dan uitschakelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotterdam Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Uitschakelen? updates worden hoe dan ook niet automatisch uitgevoerd, dus wat wil je dan uitschakelen? Klopt, maar als er een nieuwe update is krijgt hoe dan ook een melding hiervan in je startscherm van Prestashop. Doe je geen update, dan zie steeds deze melding staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Klopt, maar als er een nieuwe update is krijgt hoe dan ook een melding hiervan in je startscherm van Prestashop. Doe je geen update, dan zie steeds deze melding staan. Dat is enkel uit te schakelen door de template van de AdminHome controller aan te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts