Firmaconnect.net Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Hejsa Jeg leder efter en responsive menu med drop drown. Jeg har kigget på Rich menu og advanced menu men den ene kan jeg ikke finde en test på og den anden er vild dårlig i responsive. Findes der en menu som som er nem at tilrette uden at skulle kode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Hmm, har selv brygget videre på et Megashop theme men der er vist ikke mulighed for dropdown, men godt du satser på responsive, urtolig mange sites er ubehjælpsomme dårlige lige hvad dette angår, Mvh Jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ved ikke om det her kunne være noget. Jeg har ikke selv prøvet den og kan derfor ikke udtale mig om den fungere godt eller skidt. http://www.prestashop.com/forums/topic/231769-module-responsive-horizontal-menu-v11-ps-1215/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Har kigget på den, man kan ikke styre cms efter som jeg kan læse mig frem til. Mærkeligt der ikke findes mere responsive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Hvad ønsker du, at den responsive menu skal gøre helt præcist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Lidt som megamenu eller advanced menu. Er klar over at man ikke kan så meget i responsive men derhenad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Du er nok nødt til at kigge nogle demoer med responsive themes igennem (f.eks. på presta addons) og se, om nogle af dem bruger megamenuer. Jeg har endnu ikke set nogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Har også prøvet det Mon ikke der kommer i fremtiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts