bluehawaiiband Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hejsa Jeg har lavet nogle test mails med e pay som kører fint igennem systemet når køber så modtager sin ordre mail er den fyldt med html snask og krims krams. Er der nogen der ved hvad der er skyld i det?og er der en løsning. Jeg var inde og se en anden butik og købte nogle gratis moduler, der kunne jeg se på de ordre mails jeg fik hvordan det skulle se ud. mail opsæt står til både tekst og html Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 De sprogfiler, der ligger i downloads-sektionen har desværre defekte e-mail-beskeder i html. Jeg har postet mine oversættelser i en anden tråd - der er html-filerne i orden./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluehawaiiband Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Okay ...Det er en fin side i har også.Du siger du har postet dem er det nogen jeg kan finde og bruge/Ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Ja, kig her i dette forum./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluehawaiiband Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Tak nu har jeg testet og nu virker det perfekt tak for det ingen fejl i mail og det hele er i orden/Ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts