mike73 Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Hallo, Ik gebruik 1.5.3.1. Gasten zijn verplicht om nieuwsbrief aan te vinken voordat ze kunnen afrekenen. Ten eerste is dit per wet verboden en vind ik het ook een beetje onzin. Niet erg klantvriendelijk. Maar hoe zet ik dat uit? Volgende al geprobeert: Nieuwsbriefblok uitschakelen, de installeren. Hierna bleef de melding komen dat men verplicht was de nieuwsbriefvink aan de vinken(terwijl deze er niet eens meer stond) en kon je dus niet afrekenen. Ondertussen alles weer naar het oude gebracht maar nog steeds is de gast verplicht deel te nemen aan de nieuwsbrief. Hoe kan ik dit uitzetten groetjes, Mike Link to comment Share on other sites More sharing options...
nieuwhier Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Mike, ik denk dat je in de backoffice bij klanten helemaal onderin op het plusje moet klikken en daar het vinkje voor de newsletter moet weghalen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts