joopje Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Hoi Prestshoppers, In de nieuwste prestashop (PrestaShop™ 1.5.5.0) heb ik volgens mij een bug, het logo schaalt niet en komt over de boven navigatie heen. Ik kan nu alleen een heel klein logotje plaatsen. Dit hebben de versies (PrestaShop™ 1.5.4.0) niet. Hier drukt het logo de site iets naar beneden zodat het gewoon past. Dit is trouwens in meerdere merken brouwsers.. Weet iemand waar het fout gaat? Foto voorbeeld is toegevoegd Dank alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Probleem deed zich bij mij ook voor (na installatie van nieuw thema) , wellicht ligt het aan het thema wat je gebruikt ? Zelf heb ik een tidjelijke oplossing gemaakt door het logo op zich qua formaat aan te passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Probleem deed zich bij mij ook voor (na installatie van nieuw thema) , wellicht ligt het aan het thema wat je gebruikt ? Zelf heb ik een tidjelijke oplossing gemaakt door het logo op zich qua formaat aan te passen Zo te zien is het gewoon het default theme. Ik heb dit gedrag ook al bij een andere PS1.5.5 gezien en lijkt te liggen aan css styling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts