GentleFashion.dk Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hej alleEr der en her der kan lave et modul, som gør det muligt at tage imod betaling med Ewire.Ewire vil gerne sponsorere modulet, men kræver at personen der laver det er cvr. registreret og har massere af erfaring.Er der en der vil byde ind på opgaven, så skriv til mig, da jeg er i kontakt med dem omkring det Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreller Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Se ewirepayment.codeplex.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Nogen der kan hjælpe med opsætningen af ewire-betalingsmodulet??Jeg har indtastet companyID og Encryptionkey under modulet. Men jeg kan se, hvis jeg logger på min konto hos ewire, at jeg skal indtaste et betalingsdomæne, hvad skal jeg skrive der? Domænet på min shop eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreller Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Nogen der kan hjælpe med opsætningen af ewire-betalingsmodulet??Jeg har indtastet companyID og Encryptionkey under modulet. Men jeg kan se, hvis jeg logger på min konto hos ewire, at jeg skal indtaste et betalingsdomæne, hvad skal jeg skrive der? Domænet på min shop eller?? Betalingsdomænet er url'en på hjemmesiden hvorfra du kalder Ewire's netbetaling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Takker, blev forvirret over den forklaring der stod med dandomain på deres hjemmeside Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreller Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 HejDet er fordi at dandomain brugere skal bruge pay.dandomain.dk og det glemmerDe ofte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 13, 2009 Author Share Posted November 13, 2009 Er jeg den eneste det Ewire modul ikke virker for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Jeg har ikke prøvet mit endnu, er stadig i udviklingsfasen af shoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 okay. Har snakket med Ewire omkring det. Det er muligvis fordi jeg bruger PHP 5, og så vidt de ved, så er det lavet på PHP 6 beta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 Men deres programmør vil se på det i næste uge Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Jeg har installeret modulet fra ewirepayment.codeplex.com, men der er fejl i HTML'en, så det ser ikke så godt ud. Jeg har vedhæftet mit opdaterede modul.Der er ændret i filerne:* blockewire.tpl* payment.tpl* validation.tpl* inc/css/help_css.css/Kjeld ewire.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts