SS1988 Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Ik gebruik PS 1.4.9.0. In mijn webshop worden geen verzendkosten weergeven wanneer slechts 1 product wordt besteld. Ik wil wel dat de verzendkosten bij 1 product al worden weergeven. Zodra 2 producten of meer worden besteld, staan de verzendkosten er wel bij. Als ik deze producten vervolgens terug breng naar 1 product, blijven de verzendkosten wel staan. De verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Weight range begint bij 0.001kg. Het gewicht per product is 0.275 en heb ik ook in PS ingevoerd. Waar kan dit probleem 'm in zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PascalVG Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 SS1988, Je vraag is al van even geleden. Is deze nog steeds actueel? Graag even een link naar je website toevoegen, zodat we even kunnen 'spelen' met het probleem. Gebruik je een speciale (gekochte?) Theme in je shop, of de standaard meegeleverde met Prestashop? pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts