Skafte Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Hej. Jeg har været så dum at komme til at slette min link box helt fra min shop, og den findes ikke længere under moduler. Er der er sted jeg kan downloade den igen gratis? Skafte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Du kan bare kopiere mappen modules/blockling fra PS's installation på din PC op på dit webhotel i modules. Så kan du installere den igen. OG NÆSTE GANG SLETTER DU IKKE ET MODUL, MEN NØJES MED AT DEAKTIVERE DET!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Jeg har ikke installeret PS på min pc men har den derimod kun via mit webhotel. Ja jeg har lært af min fejl, men det var hold op med at virke optimalt, derfor slettet jeg den i håb om at jeg bare kunne aktivere den igen, men nej Er der andre måder at få den tilbage på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Du misforstået mig. Du må have ps filerne på din pc. Så kopier den mappe fra din pc til dit webhotel. Hvordan har du ellers fået din shop op at køre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Nej jeg har intet på min pc, alt er blevet installeret på mit webhotels server, og derigennem har jeg arbejdet med shoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 One click installere? Det er da den 100% dårligste løsning du har valgt. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 One click installere? Det er da den 100% dårligste løsning du har valgt. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Her er jeg ikke enig - det kan virke fint i mange tilfælde, dog kan der være problemer med rettighederne, men generelt fungerer det fint. Skafte: Du kan til enhver tid downloade en specifik version af PrestaShop, udpakke denne og så installere det manglende modul. http://www.prestashop.com/en/developers-versions - scroll ned på siden og find relevant version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts