Alexanderleo Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hej Jeg er ved at sætte Quickpay op på en webshop. Det virkede fint i går, men nu kommer betalingsmuligheden ikke frem med quickpay. Det er slået til i backenden osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hvad har du ændret siden da? Hvad har du installerer siden da? One Page Checkout? Hvis ja, så kik i dokumentationen til OPC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Har kun installeret deres eget modul til PS. Har sat OPC til, så den ikke skal bruge det normale 5 vej. Ellers har jeg ikke ændret noget siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Virker det hvis du slår det indbyggede OPC fra igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Nej det vil det ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hvad med et link til siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 www.theblacksheep.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Virker det med default theme? For det må jo være et eller andet du har ændret siden i går, der gør, at det ikke virker. Er modulet stadig aktiveret? En sidebemærkning - det er ikke dét din tråd handler om, men jeg synes, det er et skrækkeligt theme, du har valgt - meget lidt brugervenligt både mht. faver og navigation - bare det at tilføje en vare til kurven er en udfordring, fordi der er knapper der "hopper" rundt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ja, og så er det slide langsomt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Jeg kan kun give jer ret. Kunden har dog selv valgt dette tema, da det passer til det han sælger. Mht til sidens load-tider bliver vi på serveren lige nu. Han skal lige i gang, og så regner han med at opgradere serveren. Altså det virkede i går med samme tema osv. Der var kreditkort logoerne lige under/over check og bankoverførsel. Derfor det undre mig at de ikke vil sig nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Logoerne fra Quickpay er i hvert fald synlige i højre side. Prøv at tjekke om Quickpay er slået til for danske kroner, alle grupper og Danmark. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Quickpay er slået til alle steder. Sjovt nok var bankoverførsel og check slået fra for Danmark, hvor quickpay så var den eneste der skulle virke. Men det lignede det ikke før.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts