verticalcph Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Hej allesammen, nogen der kender denne fejl besked? Får den hver gang, der laves en bankwire betaling/bestilling. Det giver samtidig payment error i backoffice og ordren går ikke rigtigt igennem. Jeg har brug for hjælp, da vi ikke kan tage imod ordrer på vores b2b webshop - www.verticalcph.com. På forhånd tak. Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Lidt flere oplysninger, tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Hvilke oplysninger ønsker du Pertho? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Læs i linket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Puha Pertho. Jeg har da sørme gjort i nællerne. Beklager jeg ikke har fulgt alle forum regler, men som du kan se så har jeg ikke samme anciennitet som dig. Jeg gør det aldrig mere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 (edited) version 1.5.4.0. Tilpasset standard tema. Shop: http://verticalcph.com/da/ Edited September 9, 2013 by verticalcph (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Det var venligt ment, men de regler er lavet for at få så megen info i første indlæg, som muligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Cool nok Pertho. Der var også en anelse sarkasme fra min side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Det lyder lidt underligt, hvis du får en fejlmeddelelse med den ordlyd. Har du et skærmdump? Har det virket tidligere? Har du prøvet at nulstille modulet? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 (edited) Hej Prestafan1234, Jeg ved ikke hvordan man nulstiller det? Kan ikke rigtig finde ud af at attache. Har dog prøvet. Edited September 10, 2013 by verticalcph (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Det gik fint med vedhæftning - har stadig ikke set den fejl før Har du udfyldt alle oplysninger til modulet (Kontoejer, Oplysninger og Bankadresse er det i min version, mener det er ca. det samme i 1.5). Modulet nulstilles ved at gå ind under fanebladet Moduler - Bankoverførsel og så vælge Nulstil. Jeg har kun set modulet virke i version 1.5, da jeg altid bruger det til test, så det lyder lidt underligt, at det ikke skulle virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 Prestafan1234, har lige prøvet at nulstille selvom alle oplysninger var tastet ind. Har lavet en ny ordre og der er stadig samme fejl. Overvejer lidt at slå check betaling til og se om det virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 Har prøvet at deaktivere og aktivere modulet og fejlen er væk. Tester det lige igen inden jeg siger opgaven er løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts