CamillaVA Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Hej alle Findes der et modul med udvidet brugerprofil? Altså såsom: - sende beskeder til andre brugere - have en profil med profilbilleder og info - kunne oploade billeder - lade andre brugere se egne billeder/gallerier - måske mulighed for forum-integration - måske login med facebook eller andet socialt medie Nogle idéer til en eller flere løsninger til PS version 1.5.....? Glæder mig til at høre fra jer Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Benytter du nogle bestemte funktioner fra Prestashop allerede på din side, eller er det primært funktionerne beskrevet du leder efter? Hvis så er Prestashop måske ikke det rigtige valg af system. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Ja, jeg savner ligesom lidt beskrivelse af, hvor dette skal bruges. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Måske coppemine Photo album er noget for dig? Prøv at søge på Google efter det. Se det i brug på WWW.Pertho.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Det skal bruges i forbindelse med en shop, som samtidig er en blog, dog hvor kun jeg er skribent. Jeg tror desværre ikke at Coppermine er det jeg leder efter. Ellers mange tak for tippet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Der er jo ikke noget til hinder for, at du installerer et blogsystem, og så henviser til det på din shop. Hvis du installerer det på ditdomæne.dk/blogsystemet, så griber du ikke ind i filerne på dit shopsystem. Du kan også installere det på et subdomæne, så hedder det blogsystemet.ditdomæne.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Jeg skrev ikke helt klart, men jeg har allerede et blogmodul installeret og det virker. Det er mere de andre funktioner, som jeg ønsker at have på samme side. Jeg vil nemlig gerne undgå at skulle have et subdomæne og andre installationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Hvad er det for produkter du sælger? Tror måske stadig at prestashop er den forkerte løsning. Tror du skal ud i en masse "custom" code for at få det til at lykkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Tænker lidt på.... Hvis du er den eneste bruger af den blog, vil du så sidde og diskutere med dig selv? Hvad med at oprette en SMS kategori, og der lægge diverse cms sider? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts