Skafte Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Hej. Jeg har et lille problem, jeg har sat min shop til dansk som standard sprog, men hvis man går ind under fx kontakt, så står det pludseligt på engelsk, hvor dan ændre jeg det så alt står på dansk? Har også andre små steder det driller med sproget som ikke er ændret til dansk Se vedhæftet fil. Lokal-hypnose.dk Prestashop 1.5.4.1 Mvh. Skafte Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Jamen, du skal da bare oversætte de tilhørende sprogfiler via BO. Hvis du opgiver, så send mig en PM, så skal jeg hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hej alle folkens når man skal oversætte både i admin og på shoppen er det i Lokalisering Oversættelse jeg er ikke super god til engelsk så jeg eller oversætter jeg et andet sted :-) jeg køre med den nye shop PrestaShop™ 1.5.5.0 mvh Claes Hoppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hej alle folkens når man skal oversætte både i admin og på shoppen er det i Lokalisering Oversættelse jeg er ikke super god til engelsk så jeg eller oversætter jeg et andet sted :-) jeg køre med den nye shop PrestaShop™ 1.5.5.0 mvh Claes Hoppe Jeg forstår simpelthen ikke dit spørgsmål ? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 ok det jeg mener er at jeg skal der er nogen ting i min administrator som ikke er på dansk og det samme på min shop der mangler også at blive rette nogen ting har liget et spørgsmål til når man opretter en ny vare er der nogen sprog flag kan man ikke vælge den på det danske flag som standart :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hoppe75 >> Send mig en PM med et SuperAdmin login (opret det under BRUGERE), så skal jeg hjælpe dig. Du kan altid slette brugeren igen bagefter :-) /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hej Nick mange tak det skal jeg nok jeg har lige slette det hele og begynder forfra for jeg fik en fejl og håber den er væk når jeg installer det på ny :-) Claes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts