NickKK Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Har prøvet at installere det for første gang. Men det ser ikke særlig godt ud. Inden jeg tilskriver forfatteren, vil jeg lige høre, om I har prøvet det samme - og ved hvor jeg skal rette? Se det på http://temp11.td-k.dk/quick-order Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Sidder lige nu på en smatphome. Men hvordan kan jeg have 13 varer i kurv, når hen kun har tilføjet det produkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Det har nu ikke noget med Canin-modulet at gøre, men fordi du har valgt en vare, som kun sælges i min. 13 stk... Det er et pølsebord :-) Blot demodata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Ahhhh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Du må have deaktiveret modulet, for det er standard prestashop jeg kan se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Hov, ja, men nu er det aktiveret igen :-) Der er ret mange muligheder med det - men der skal vist rodes med nogle CSS'er, for det ligner noget der er løgn... Var det også sådan for jer andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Nej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Okay, bare den korte version, pertho :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Nej, sådan var det ikke for mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Så kunne noget tyde på, at templaten går ind og laver ged i den. Godt, at jeg købte det med support, så kan de selv få lov at rode med det :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Ja, det er meget almindeligt, at OPC-modulet skal tilpasses det theme, man bruger det i - dog ikke hvis man bruger standard Prestashop themet, hvor det selvfølgelig står pænt. Supporten dækker ikke tilpasning til dit design, men alene funktionalitet - medmindre du rammer Peter S på en rigtig god dag. Det er som alle andre moduler man køber op til en selv at få det tilpasset ens design. Ellers kan udvikleren af modulet jo ikke lave andet end diverse css tilpasninger til 100-vis af forskellige templates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Det har du selvfølgelig ret i, Prestafan1234, omend man jo kunne argumentere med, at der burde være plads til f.eks. 20 min. support på tilretning af CSS, når nu han sælger ret godt af et modul, som trods alt ikke kræver mange mandeår at holde ved lige... Jeg har sat min programmør på sagen, så må vi se, hvad der bliver til :-) Har I nogle erfaringer m placeringen af de enkelte elementer? F.eks. hvor accept af Salg-og leveringsbetingelser står bedst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts