lob Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Na de nieuwe update is er nog een bug in de backoffice. Wanneer ik iets bij een reeds bestaand product wil wijzigen dan krijg ik de melding: Het veld beschrijving (Dutch) is ongeldig Bij nieuwe producten invoeren is er niets aan de hand. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
woudawheels Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 heb ik ook wanneer ik een wijziging aanbreng in een cms pagina! Het veld inhoud (Dutch) is ongeldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
noitzit Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Ik zit met het zelfde probleem en vind geen oplossing. Ik wil in cms een nieuwe pagina maken. Dat lukt geen probleem als ik filmpje wil toevoegen krijg ik de melding. Weet iemand hier echt geen oplossing voor? Grtz Steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
woudawheels Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Niemand nog een idee? dit probleem is ineens met de laatste update 1.5.5.0 Gebeurd ook als ik een frame in de cms pagina zet. Nooit een probleem geweest, doet het nog wel op mijn homepage. zie www.wouda-wheels.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffreydelange Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Het lukte mij ook niet om een filmpje in te voegen bij de producten, maar na het inschakelen van Laat iframes toe in HTML velden te vinden onder Voorkeuren -> Algemeen, was t bij mij opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muynck Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 For those who find this article 2 years later like me: onmouseover and onmouseout as an HTML-attribute is also not allowed. I love the security measurements of PrestaShop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Een heropener/ hier PS 1.6.1.12, en bij enkele producten bovenstaande melding. Iemand een idee? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts