Henrik Juul Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 (edited) Hej Alle, Jeg får pludselig periodisk denne fejlkode i webshoppen. Nogle bud på hvad den betyder og hvordan jeg løser denne. På forhånd tak. Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/savingli/public_html/classes/Cart.php on line 375Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/savingli/public_html/modules/blocktags/blocktags.php on line 108 Edited September 5, 2013 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Lige pludselig? Har du installeret noget, eller ændret noget? Va' mæ' et link til din side, så vi kan se om vi andre også får samme fejl. Eller er den hemmelig? Har du læst retningslinierne for indlæg i det danske forum. Her står der flere ting, som jeg savner i dit spørgsmål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 (edited) Der er lavet ændringer men min programmør siger at han kun har rettet koder som ikke hænger sammen med andet. min web: www.savinglives.dk jeg beklager, er ny i dette forum, min version er 1.4. I må meget gerne se om i får samme fejl, dog skal det siges at der har været store server problemer i ca. 2 uger og i dag har jeg fået dedikeret webhotel. Vi vil prøve at tage en backup og se om det skyldes de ændringer han har lavet.... template er programmeret ud fra original version men det er indenfor de sidste uger denne fejl er kommet. Edited September 4, 2013 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Jeg har nu prøvet gange. 3 ud af de 6 gange fik jeg fejlen. Hvad mener du med dedikeret webhotel? Hvor er du hostet? Og hvor er du på vej hen? Din side er utrolig langsom. Skynd dig at få det lavet om. Det der holder ikke en meter for en webside, der ellers ser fornuftig ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Den er hostet ved meebox, jeg har lige snakket med med og de siger koden ikke er en server fejl. jeg er ikke på fælles server mere men egen server adgang....der må så være en fejl i template et eller andet sted...møg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Pro hotel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 ja prohotel, skal det laves om ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Næ, men hvis den programmør har lavet ændringer, så synes jeg at du skal tage en alvorlig snak med vedkommende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Hold da op, den er langsom! Står den i compile-modus? Pertho har ret; se at få flyttet over til en ordentlig server, det andet dør din shop af. Og jeg fik fejlen, da jeg loadede din side, et hav af gange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 super tak, hvad anbefaler i af webhotel... hvad er copile-modus har sendt mail til min programmør Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Prøv at kigge i config/defines.inc.php. Det ser ud som om debug er slået til. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Meebox er der, du skal være. Compile.... PS cacher siderne. Er den i live, og det ikke ændres i filerne skal den ikke være compile møde. Det skal den kun være, når man sidder og udvikler på en shop. Men det gør man altså IKKE på en shop, der er live. Tal nu med den. Programmør, hvad Han har gang i. Undskyld stavefejele, men jeg svarer på min smartphone lige nu. Har I set at ps forum har fået et smatpjome design. Det er småt. Off topografisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Ja ja og med alle de forsøg på selv bestemmer teksten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 tak for input, Kjeld hvordan slår man det fra når man ikke er en programmør ??. Jeg skriver til ham og beder ham kigge på det...igen...tusind tak til jer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Du skal hente filen med FTP og rette i den. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 yes men hvad skal fjernes ?? kan jeg gøre det selv, har fundet filen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 (edited) Hvis der står: define('_PS_MODE_DEV_', true);skal du rette det til: define('_PS_MODE_DEV_', false); /Kjeld Edited September 4, 2013 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 (edited) både demo og anden står til false står dette. define('_PS_MODE_DEV_', false);define('_PS_MODE_DEMO_', false); Edited September 4, 2013 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 (edited) Godmorgen til alle. Jeg håber nu den er løst. Jeg blev guidet af meebox igår sent. De ændringer jeg skulle lave: din database til dbp5.meebox.net istedet for local host Denne skulle skiftes i mappen - config - settings.inc.php Til dem som har tid, må i meget gerne lave en ekstra kontrol om den er uden fejl nu, jeg får ik selv fejlen mere. www.savinglives.dk tusind tak, god dag. Edited September 5, 2013 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Jeg får heller ikke fejl mere, men jeg synes altså at den er langsom. Har den altid været det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Tak, ja den har ikke være specielt hurtigt, jeg har lavet en support ticket til meebox, så må de kigge på det. Hvad er dit bud på hvad det kan skyldes ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts