consti6731 Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 (edited) Hallo, Op dit moment ben ik mijn Prestashop 1.5.4.1 aan het configureren en loop ik tegen een "warning" aan in de iDeal module (idealcheckout-for-prestashop-1-5-0). De shop is offline omdat deze nog niet klaar is. Inmiddels heb ik de module verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. Dit zijn de "warnings" die gegeven worden boven de module pagina van de backoffice: Warning: file_put_contents(/www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/modules/idealcheckoutminitix/config.xml) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/classes/module/Module.php on line 1687Warning: file_put_contents(/www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/modules/idealcheckoutmistercash/config.xml) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/classes/module/Module.php on line 1687Warning: file_put_contents(/www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/modules/idealcheckoutpaysafecard/config.xml) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /www/prestashop1/davilot/ekruiwagennl/classes/module/Module.php on line 1687 Iemand een idee waar de fout kan zitten? Edited September 4, 2013 by consti6731 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 (edited) zet de rechten van de map idealcheckoutmistercash en onderliggende mappen op 777 ( alleen de mappen dus niet de bestanden !! ) ook het bestand config.xml in deze map rechten 777 geven daarmee is het opgelost Edited September 4, 2013 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
consti6731 Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Maconl, mijn dank is buitengewoon groot. Ter informatie: het aanpassen van de config.xml deed het. Ik zal het topic sluiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Graag gedaan , gewoon rekening mee houden dat als je een nieuwe module installeerd je altijd de rechten van de map en onderliggende mappen wijzigt dit moet je zo en zo doen bij de ideal module :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts