mmalling Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Jeg har et lille problem med PBS, for at de vil godkende skal der vises en ordreopsummering inden betaling, som det er nu vises den i starten, og når der er valgt betalingsmetode står der bare godkend ordre, men ordren vises ikke, har prøvet at kigge på http://www.prestashop.com/bug_tracker/view/1673/,men kan ikke få det til at virke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sif Neo Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Hej MallingJeg har en løsning til dig her :i Moduler - Kurv blog vælger du Ajax kurv fra.Dernæst går du i Bagkontor >> Preferences >> Productsi punktet Re-direction efter at have tilføjet vare til kurv:vælger du Kurv resumé.voila// Sif Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 Hej SifJa det var en løsning man kunne bruge..Men har ladet mig fortælle at et af kravene er at ordreopsummeringen vise i sidste trin, når man har valgt betaling inden man trykker på godkendelse af ordre og sendes til behandling.. som det er nu ser det feks således ud.Du har valgt at betale ved hjælp af check. Her er et kort resumé over din ordre: Her skulle der være en ordre opsummering.....- Det samlede beløb for din ordre er 407.00 DKK 54,70 € (inkl. moms) - Vi accepterer flere valutaer for checks. Vælg en af følgende: Danske Kroner Euro Check ejer- og adresseoplysninger vises på næste side. Bekræft din ordre ved at klikke på 'Jeg bekræfter min ordre'. Andre betalingsmetoder Som det er nu kan kunden kun se det samlede beløb der er købt for men mener det er et krav at kunden også kan se hele ordren samlet inden der trykkes på bekræft ordre Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Var det noget i stil med det vedhæftede, du tænkte på?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 HejJa det var faktisk noget i den stil jeg mente Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Jeg har sat en demoshop op. Jeg har fået fjernet den lille skraldespand og muligheden for at skrue på antallet af varer, når man skal vælge betalingsmetode./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Okay ser spændende ud, hvad har du gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts