JanAskAndersen Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Hej Jeg har siddet og undret mig over følgende: 1. Hvorfor er det ikke muligt at priser vises både uden og med moms? Min Prestashop, henvender sig primært til erhvervsdrivende, og derfor er det vigtig at prisen på en vare, vises både uden og med moms. Hilsen Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Hej Jan, Jeg sidder med det samme problem lige nu. Jeg er sikker på det sagtens kan programmeres ind i din template. Hvilke version af prestashop har du da ??. mvh henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanAskAndersen Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Hej Henrik Jeg sidder med version 1.5.4.1, det ville sørme være rart at have den feature med på siden Mvh Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Hej Jeg har siddet og undret mig over følgende: 1. Hvorfor er det ikke muligt at priser vises både uden og med moms? Min Prestashop, henvender sig primært til erhvervsdrivende, og derfor er det vigtig at prisen på en vare, vises både uden og med moms. Hilsen Jan Det skal rettes i dit theme - det er ikke en standard feature Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts