presta-dyr Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Jeg har opdateret de danske oversættelser til 1.5.5.0. Du kan opdatere oversættelserne direkte fra back office. Brug knappen "Tilføj eller opdater sproget". Kommentarer er velkomne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Har ikke tjekket de nye, men håber, at du ikke har brugt ordet "Udsigt" i stedet for "Prognose" i statistikken... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Ha, den er der stadig. Det bliver rettet næste gang jeg uploader. Det er jo netop det, at nogle af oversættelserne har været tåbelige i årevis, så sig endelig til, hvis der er mere af slagsen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Hehe... du skal få dem når jeg lige falder over dem :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Nu har jeg rettet i mine shops, men hvis du stadig benytter frasen "Tilføj til kurven", kunne du så ikke ændre den til "Læg i kurven"? TILføj TIL er ikke så godt dansk... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Helt enig. Det er nu rettet til "Læg i kurv". /Kjedl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 hihi! Er så småt gået i gang med en engelsk version. grubler over hvordan andre klarer sig fri af reglen om reklamationsret der skal vedhæftes fakturaen. Kender problematikken med skæve oversættelser dem er der mange af, og jeg bliver ved med at finde nye i vers. 1.5.4.1 det er bare lidt svært at lave det 100% perfekt fordi det afhænger meget af branchen man henvender sig til. Retter nok osse til læg i kurv.. go dag_)) jesper marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Alle mails fra min shop vedhæftes automatisk en PDF med Salgs- og Leveringsbetingelser. Og der er en kort tekst nederst i mailen. Så er der ingen, der kan påstå, at de ikke er blevet orienteret... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts