daniel f Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Hejsan! Körde nyss en 1-click upgrade från 1.5.3.1 till 1.5.5.0. Allt verkade funka kanon, tills jag testade att skapa ett konto, eller försöka logga in som kund. Tar jag snabbkassa (checka ut som gäst)(även om jag registerar) får jag detta när jag ska spara: TECHNICAL ERROR: unable to save account Details: Error thrown: [object Object] Text status: error Testar jag att logga in som kund får jag detta: Sidan dirigeras om felaktigt Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande. Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta emot kakor. Någon som vet vad problemet är? Är väldigt tacksam om någon vet för jag måste sätta sidan som underhåll. Mvh Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Kolla om det hjälper att stänga av URL-omskrivning för att sedan aktivera det på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts