havegang Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Hej Har opdateret til 1.5.4.1. Alt ser ud til at virke bortset fra index siden til back end. Her mangler stylesheet og den står og loader - se vedhæftede skærmdump. Nogen der har en løsning? På forhånd tak! /Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Jeg ville ikke stole på, at opgraderingen er gået godt med den fejl. Fik du fejl under opgraderingen? Går ud fra, at du har brugt auto-upgrade modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
havegang Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Hej ja, brugte auto -opgrade. Umiddelbart ser alt ud til at fungere undtagen admin index-siden. Kan leve med det, da jeg er eneste med adgang, men alligevel. Alternativt ruller jeg tilbage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Forstår ikke, hvordan du kan leve med et backoffice der ser ud på den måde, uanset om du er eneste bruger eller ej. Se om du kan ændre shop URL, hvis den er forkert, og om det evt driller og dermed gør at shoppens backoffice ser ud som den gør, samt generere ny htaccess fil (brugervenlig URL), ellers ville jeg med stor sandsynlighed rulle tilbage = indlæse backup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts