Henrik Juul Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 (edited) Kære Alle, Som ny her vil jeg sige hej til alle. Jeg har brug for en livline i forhold til hvor man skal lægge sin salgssporingskode i prestashop modulet. Jeg har efterhånden været alle steder i admin panelet. Ser frem til jeres svar. mvh HEnrik Juul Saving Lives Edited August 28, 2013 by Henrik Juul (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Mener du ikke Google Analytics? Det modul er inkluderet i PS. I hvert fald i version 1.5.4.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Nej det kører ok, men min nye administrator vil gerne have salgssporing på Google Adwords i forhold til konveteringer da det giver to forskellige parametre...hvis ikke de taler sammen og giver sammen resultat så må der være en brist i systemet ?? nogle erfaringer med dette ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Det skal indsættes i din order-confirmation.tpl. Her er en ganske god guide: http://www.amino.dk/forums/t/156525.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 tak for dette, selvom jeg har læst det, så aner jeg ikke hvordan...er inde i Theme og kan slet ikke add noget som helst..hmm underligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Det skal gøres via FTP, hvor den nævnte fil skal åbnes og koden fra Google indsættes. Du kan ikke gøre det via Back Office. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 så forstod jeg lige sproget. , tusind tak for hjælpen. Det vil jeg prøve så... god weekend. mvh henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Fint:-) Hvis det løser dit problem, så husk at sætte tråden til løst, så hjælper du andre til at finde svar på samme spørgsmål nemt og hurtigt - se her hvordan, Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Kig også på det modul, jeg har lagt her. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Tusind tak for hjælpen til jer alle, nu spørger jeg dumt, hvordan afsluttes tråden på den rigtige måde ?? ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Det kan du se her (står som en af de øverste tråde på forsiden) http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%c3%a6g-til-l%c3%b8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts