Rotterdam Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) Hallo,heb een vraag met betrekking tot wat de titel al beetje zegt:Is het mogelijk dat er producten automatisch in winkelmandje worden toegepast als een klant voor xx bedrag besteld?in ander webshop systemen zijn er wel specifieke modules voor maar kan niets zo gauw voor prestashop vinden.Ik hoor graag of dit ook mogelijk is voor prestashop.mocht iets niet duidelijk zijn laat mij weten, bedankt alvast.Overigens gebruik ik momenteel versie 1.5.4.1met vriendelijke groet,Ivo Edited September 12, 2013 by Ivoschenk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nieuwhier Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Dat moet volgens mij kunnen met een winkelwagen regel. zie documentatie hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
PascalVG Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Hoi Ivo, 'Nieuwhier' heeft gelijk, dat kan door een 'free gift' toe te voegen aan een cart rule. Een eerste beperking lijkt dat je maar één product kunt toevoegen. Dit is op te lossen door een 'pack' te creëren: - Add new product, - selecteer 'pack' bovenaan. Geef bijvoorbeeld als productnaam GiftSet - save and stay - ga naar pack-tab en voeg producten toe die je wilt schenken. - voeg hoeveelheid, beschrijving etc. etc. toe. - save - Ga naar cart rule. Op Actions tab kun je 'add gift' kiezen, waarna je een product kunt kiezen. - kies giftset -vul andere gegevens van cart rule in (discount, condities etc.) -save Hoop dat dit doet wat je wilt, pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotterdam Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Hallo Nieuwhier & Pascal, Als eerste bedankt voor jullie reacties en excuus voor mijn late reactie. Ik ben er helemaal uitgekomen en het werkt eigenlijk heel simpel en zoals Pascal aangeeft via een winkelwagen regel. Werkt heel simpel zelfs. Ik zal de post op Solved zetten. Bedankt voor jullie hulp! Groeten, Ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts