SimonOe Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hej Derude.Jeg er ved at starte en shop op, men da det mest er som hobby er jeg ikke interesseret i at have de helt store udgifter på f.eks. betalingsmodul.er der nogle der kender nogle gratis betalingsmuligheder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Overførsel til bankkonto, check eller kontant betaling er gratis.PayPal koster 3,4% + 2,60 kr at modtage.MicroPayments koster 0,25 kr at modtage./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Kan kun anbefale MicroPayments. Nyt projekt med stor seriøsitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Kan nogen sige mig, om man skal have indløsningsaftale med PBS, for at bruge micropayments? Kan se at man skal have det ved f.eks. ePay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Nej, du skal kun melde dig til hos Micropayments./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Takker mange gange Link to comment Share on other sites More sharing options...
fair4all Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 micropayments har vist lukket.se tråden her:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/45954/dansk/micropayments_stopper er der mon andre betalingsgateways som ikke koster lige så meget som pbs (i abonnement mm), men hvor man kan tage imod dankort (og gerne visa mm)?jeg har en dankort løsning i butikken, men ønsker ikke at betale yderligere for netbetalinger osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Moneybookers koster 1,70%+30 øre.Glimrende alternativ, som også tilbyder modtagelse af Dankort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fair4all Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 tak, det vil jeg prøve med.men kan dog allerede se at den - lidt ligesom paypal - kræver at kunden først registrerer sig hos dem.samt at der er nogle der har problemer med modulet.TILFØJET LIDT SENERE:jeg har lige tilføjet modulet, og når kunder prøver at bruge det som betaling, får de at vide "sælgers email adresse er forkert".. hmm moneybookers.doc Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 men kan dog allerede se at den - lidt ligesom paypal - kræver at kunden først registrerer sig hos dem. Det er vist ikke helt rigtigt ;-)Bemærk det lille dankort logo her: http://www.moneybookers.com/partners/prestashop/en/.Prøv at downloade dette modul: http://www.kforge.it/blog/moneybookers-prestashop#en.Og se vedhæftede billede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Desværre er der bare nogle enkelte der oplever problemer med at benytte Dankortet via. Moneybookers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fair4all Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Tak for det nye moneybook link. Nu kommer jeg i det mindste videre til en betalingsside; man kommer direkte videre til betaling nu :-)jeg opretter mig straks som bruger på moneybook og giver mig i kast med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Jeg har prøvet med version 1.1 af moneybookers-modulet (det, der er med i PS 1.3.2.3). Jeg synes ikke, det ser godt ud. Jeg kan i hvert fald ikke gennemføre en betaling med dankort (sådan et, der ikke er et VISA-kort). Det ser også forkert ud på skærmbilledet.!http://www.prestashop.com/?ACT=29&fid=40&aid=30888_i0BjuPvYa0aZsC30LnUJ&board_id=1!Er der nogen, der positivt ved, at de har kunnet betale med alm. dankort via Moneybookers?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Er der nogen, der positivt ved, at de har kunnet betale med alm. dankort via Moneybookers?/Kjeld Nej, jeg venter på at blive godkendt af Moneybookers, men skal nok give en melding, når jeg kommer så vidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Sørensen Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Hej Simon Oe,På PBS (eller nets.. som de hedder nu) hjemmeside kan du se hvilke leverandører af betalingsgateways der er verificeret. Går ud fra at du kan være interesseret i at modtage dankort betalinger.Godkendte LeverandørerDu kan her læse mere om de forskellige muligheder, samt se listen over godkendte leverandører af betalingsløsninger og/eller betalingssoftware gennem både softwareleverandører og webhoteller.Liste over godkendte IPSP'er•A/S ScannetAzero •A/SBestnetpay •Conviator ApS •DanDomain A/S •DebiTech •DIBS A/S •E-navn •ePay - Dit Online Betalingssystem •FICpayment •Freeway ApS •FRIbetaling A/S •Netgiro •PayEx A/S •PBS Betalingsmodul •Quickpay.dk •Surftown A/S •Wannafind.dk •Webhosting A/S Du kan også læse mere hos PBS på http://www.pbs.dk/da/produkter/certificeringafbetalingsloesninger/fakta-og-fordele/internet/Pages/betalingsmodul.aspxGod jagt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Jeg har skrevet til Moneybookers flere gange, for at fortælle dem at Dankort ikke fungere.Eneste de siger, er at det fungere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Nu er jeg så blevet godkendt af Moneybookers og har aktiveret alt i PrestaShop modulet som man skal,men jeg får stadig kun en form, hvor man skal logge ind på sin moneybookers konto.Jeg har enabled de forskellige services i Merchant Tools i min Moneybookers konto,men det er åbenbart ikke det rigtige?Er der en, der lige lige har et tip til, hvordan man får en form til udfyldelse af betalingskortoplysninger i stedet for en form med login til Moneybookers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Hej Elund.Der er en lille finte der. Jeg undrede mig også over, hvorfor jeg ikke kom direkte til kreditkortbilledet. Du skal bruge en e-mail-adresse (som afsender), der ikke er registreret i forvejen hos Moneybookers.Jeg kan i øvrigt anbefale Moneybookers' testside, hvis du vil lege med mulighederne./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Hej KjeldTak for et hurtigt svar, men hvor er det lige man skal ændre den e-mail adresse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Det er den email du har registeret dit testbruger med.Det retter du i my account på dit site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 OK, jeg har nu også prøvet at teste med Moneybookers.Jeg kan ikke få det til at virke med mit "rene" Dankort :-(Får fejlmeddelesen: Indtast venligst en gyldig: kortnummer.Så ligesom Kjeld vil jeg også gerne vide, om nogen kan få det til at virke med "rene" Dankort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 OK, tænkte det nok. Moneybookers kan ikke tage imod alimindelige Dankort :-(Se disse indlæg her:http://www.amino.dk/forums/p/102900/683805.aspx#683805http://www.amino.dk/forums/p/102900/684569.aspx#684569 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Skriv til Moneybookers support. Det har ikke virket at jeg har brokket mig. Måske der skal flere til.De siger at de har en indløseraftale med PBS, men det ændre ikke på det faktum, at modtagelsen af dankort ikke virker.Jeg har brugt Moneybookers i 8 måneder, inden Prestashop blev partner.Alligevel var der først en kunde der gjorde opmærksom på at det ikke virkede, for 3 måneder siden.Jeg har desværre intet rent Dankort, så kan ikke selv teste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadsNA Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 HejJeg har lige installeret Moneybookers modulet og har leget lidt med det. En ting jeg ikke forstår er, at når det endelige beløb viser 377 kroner i kurven, bliver beløbet til 376,50 kroner når ryger på Moneybookers betalingsside - hvorfor dælen skærer den lige 50 øre af prisen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadsNA Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Ingen der har oplevet det samme eller ved hvad problemet kunne være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Jeg har ikke set, at beløbet er anderledes. Men jeg har gennemført nogle testhandler, hvor jeg betalte DKK 5,00. På udtoget fra banken stod der, at der var blevet trukket USD 0,96 svarende til DKK 5,24. Så noget kunne tyde på, at pengene trækkes i USD, så det kan give problemer ved kursudsving./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frisør Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hvem er bedst af alle de indløsser på den lange list? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hvis du fokuserer på pris, vil jeg sige:* Epay, hvis du kun skal modtage Dankort* Quickpay, hvis du skal modtage Dankort og diverse kreditkort/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts