Presta wannabe Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Hej Forum! Så er min shop ved at være klar til søsætning efter en del "finpudsning" har brugt en del tid på ordre og faktura layout, som var noget simpelt. Jeg vil gerne have en kørende kopi af shoppen på computeren til afprøvning af smårettelser. Jeg har et problem med at downloade kopi af filer fra uno euro, jeg bruger fire ftp og det ser ud til at den ikke henter alle undermapper med men kun nogle af filerne! hjælp hvad sker der? har prøvet fra 2 pcér og samme problem. databasen er nem at eksportere. Har nogen prøvet at slette ordrer og kunder med cleaner programmet ? Har oprettet paypal og det fungerer fint men er lidt ked af sprørgsmål om man ikke vil oprette en Paypal konto først. Ellers er prestashop jo fantastisk.. mvh Jesper i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Nå fandt selv ud af det, Filezilla fungerer bedre med den opsætning Uno euro har på support siden, nu mangler jeg bare at slette test ordre og div efterladte vogne, men ved ikke rigtig om jeg tør bruge Cleaner modulet, nogen der har prøvet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Det ville hjælpe noget, hvis du kunne linke til det "Cleaner modul" du omtaler. Men ellers er det jo blot at slette kunder og associerede ordrer - det er ikke noget, der bør tage lang tid at gøre manuelt, da du kan slette kunder og alle tilhørende ordrer på en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Prestashop cleaner, ved ikke helt om det kun er med på version 1.5.4.1, men det ligger allerede under moduler og har 2 muligheder. total nulstilling af alle filer eller sletning af ordrer og kunder. har ikke lige haft tid men skal prøve på min kopi af shoppen der ligger lokalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Hej igen! Har brugt cleaner modulet og fik ryddet op i alle de efterladte vogne og testfakturaer der lå og har ikke set mødt nogle bivirkninger af det, men havde selvfølgelig backup af filer og database først.. jesper marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts