mfj31dk Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) 1.5.4.1Hjælp til ændring af tema søges....Det drejer sig om www.netshop4all.dk hvor jeg gerne vil beholde det logo som jeg har oploaded, men så bliver der en bred vanret bjælke samt er login/kurv forskuppet,Jeg håber at en herinde vil hjælpe mig med at få det rettet så login/Kurv bliver flyttet op over Valuta så den sorte bjælke forsvinder.Mvhmfj31dk Edited September 7, 2013 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Det korte svar er, at det ikke kan lade sig gøre: Bjælken med Velkommen, Login osv. skubber til alt andet, når det rykkes op. Så logoet skal gøres smallere og under alle omstændigheder skal der rettes i css for at flytte Velkommen osv. op på siden. Det lange svar er, at selvfølgelig kan det laves, men der skal rettes i filer. Den sorte streg er en del af billedet ikke en designfejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts