illusionmagicdk Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) Hej alle sammen. jeg står med et problem og har prøvet rigtig mange ting nu. på min shop bliver den ved med at skrive mine priser ekskl moms. og når jeg opretter en vare og skriver prisen uden moms kommer det samme beløb op ved inkl. moms. det vil sige at det er samme beløb to gange. både ved inkl og ekskl moms. håber der er nogle der kan hjælpe mig. og jeg køre med den sidste nye opdatering på det hele. Rune http://hjemmesidedes...info/presta/da/ Edited August 19, 2013 by illusionmagicdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) Tjek lige om du under >kunder >Grupper har sat de enkelte kundegrupper op til prisvisning inkl. moms Når du opretter varer har du valgt en momsregel? Edited August 19, 2013 by Nikolaj - CheapGear.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Mange tak for hjælpe jeg har brugt 2 dage på at finde ud af det og igen mange tak for hjælpen. og for at give mig en meget let vejledning Http://IllusionMagic.Dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Det var så lidt. Held og lykke med udviklingen af den nye shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts