mfj31dk Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 (edited) 1.5.4.1 - netshop4all.dk Jeg har lige installeret nyt design på shoppen, men efter installering af det sociale modul er der kommet en bred vanret bjælke øverst i shoppen - hvordan fjerner jeg så denne bjælke? /mfj31dk Edited August 16, 2013 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Jeg har selv forsøgt mig frem. Hvis jeg fjerner det sociale modul halveres bjælken og hvis jeg fjerner topmenuen så har jeg en hel side uden topmenu og den vil jeg godt have tilbage. Nogen som har en ide om hvad jeg skal gøre?? /mfj31dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 Jeg har fjernet alt hvad der hedder noget med vanret top menu - men det kan ikke være rigtigt, at det skulle vær nødvendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts