prestadevelop Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Hej, Jeg har et problem med "translantions modulet" i prestashop. Når jeg går ind og oversætter i frontend til dansk og trykker gem, gemmer den ikke ændringerne? Jeg har prøvet mange gange og søgt dette forum igennem for at finde en løsning, men uden held. Er der nogle af Jer der kender til dette problem og evt. har en løsning på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sif Neo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Hej KristianHar du sat translations folderen til CHMOD 777 ???// Sif Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Hej Sif, Ja det har jeg, og jeg har lige prøvet at gøre det igen. Det underlige er, at jeg godt kan få lov til at oversætte/ændre de første par linier, men når jeg når ned til f.eks. "products" så gemmer den ikke mine opdateringer. Det er ligesom om at der er en deadend ved linie nr. x? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sif Neo Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Det lyder sørme da ikke rart - deadend humh!!!Jeg sidder selv med version 1.2.1 og har ingen problemer what so ever. Ville ønske jeg lige kunne løse den der for dig, men jeg er blank. Held og lykke.// Sif Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Hej, Fandt en løsning. Kjeld fra buttikki hjalp mig med det. Det vidste sig at være en opsætning i min php.ini fil der skulle rettes til. Den stod til max 200 og jeg rettede den til 2048 via kontrolpanelet ved gigahost og vupti, nu bliver min side snart 100% oversat til dansk. Tusinde tak for hjælpen Kjeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Selv tak Kristian.Det er det samme problem, som er blevet beskrevet i en tidligere tråd. Imidlertid virker det ikke at oprette en .htaccess-fil, når det er Gigahost der har webhotellet. Men man kan som nævnt rette i php.ini via kontrolcentret.Mvh. Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts