MigogminSøster.dk Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Hej, Min shop er version 1.4.1, tilpasset. Pludeselig får jeg beskeder på Facebook om at kunderne ikke kan tilføje varer til indkøbskurven. Når man forsøger kommer flg. meddelelse: TECHNICAL ERROR: unable to add the product. Details: Error thrown: [object XMLHttpRequest] Text status: parsererror Hvad sker der lige...? shoplink: http://migogminsoster.dk Vh. Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Hej Mette, Kan se du benytter Meebox som lige har opgraderet fra PHP 5.3 til 5.4 jeg tror det er der problemet ligger. Jeg kan ikke lige komme med en løsning, men prøv at tag fat i Meebox support, det er muligt de har en hurtig løsning til problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Ja, den opgradering har give problemer med os med PS 1.4.x.x. versioner. Du skulle vel ikke have OPC eller AWP installeret? Se evt. min tråd her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 Ja, det er godt nok noget møg altså! Jeg er ikke umiddelbart klar over hvad OPC og AWP er..... vores side er tilpasset. Jeg er bare rigtig ked af at skulle have udgifter pga. Meebox..... Er der noget jeg kan deaktiverer for at det fungerer eller hvad er det i bund og grund der går galt, - skal jeg selv opgraderer for at min side fungerer som den plejer..? Vh. Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Det er jo svært at vide med sådan en tilpasset shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Hej Mette, Kan godt forstå det er træls. Der er et eller andet på din shop der ikke er kompatibel med PHP 5.4. Hvad det er tør jeg ikke spå om. Du bliver nok nød til at have fat i din udvikler. Jeg synes dog du lige skulle fange Meebox support på deres live chat. Det kan være de kan fortælle dig hvad det er der skaber problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapeon.co.uk Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Jeg har samme problem på www.vapeon.co.uk. Jeg har dog fået rettet lidt på det så det kører i chrome men ikke i IE. Her er nogle ting du kan prøve. 1: ændre indstillingerne i SEQ & URL. Fjern www i butiks domæne og ssl domæne. Hvis der ikke står www, så skriv www. 2: Ændre indstillingerne i URL opsætning. Tag lige et screenshot først. 3: Deaktiver Ajax i modulet kurv. 4: Ned grader paypal modulet. Jeg har selv store problemer med at få det til at køre i IE og er ved at få lange ... over det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts