info@saluboden.se Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 I snabbkassan får jag felmeddelandet angivet i rubriken. Kunderna kan inte komma förbi detta då det inte finns val av län i listan. Hur kommer man förbi detta problem? Tacksam för snabb hjälp! Prestashop: 1.5.4.0 Hur gör jag? Tack på förhand! //Fredric Saluboden.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Det finns en inställning på varje land där man kan speca om landet har län/states, kolla hur det ser ut där, Lokalisering->Länder. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
info@saluboden.se Posted August 10, 2013 Author Share Posted August 10, 2013 Hej, Vad skall jag justera? Se bifogad fil. //Fredric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Taskig översättning, men det är "Innehåller säger" som du ska sätta till Nej/No. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts