mfj31dk Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 (edited) 1.5.4.1 Jeg har oversat stort set alle de linier som manglede at blive oversat - mangler kun moduler som ikke er relevante. Alt hvad der har med frontend er oversat - modulerne som vedrører salges/kurv er oversat men alligevel vises en hel del på engelsk. Prøv at se www.aluminiashoppen.dk - øverste vanrette menu står på engelsk og hvis man bestiller en vare så er selve processen i "kassen" på engelsk - Choose a delivery address - Add a new address - Your shopping cart etc. etc Det er ret irriterende så hvordan får jeg dette oversat??? Jeg har ikke kunne finde noget i nogen modul hvor jeg kan gøre det.. mvh /mfj31dk Edited August 10, 2013 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Har du ikke et tema (template) installeret? Så skal du nok huske at oversætte moduler specifikt for dette også. Send mig evt. en PM, så skal jeg hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 Jeg oversætter modulet i tema som jeg anvender. Nu er jeg rimelig nybegynder.;O) - hvad mener du med PM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Til andres orientering: Du manglede at oversætte FO for det valgte tema og dansk sprog. Husk at sætte dette emne til [LØST] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted August 10, 2013 Author Share Posted August 10, 2013 Tak for hjælpen NickKK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts