braindead_sw Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Hej! Jag sitter och filar på en butik med senaste versionen och har nu stött på ett par konstiga problem. 1. Discount / Rabattkod fältet när man checkar ut har försvunnit. Det har varit synligt tidigare, men nu är det som bortblåst. Har några rabattkuponger skapade för testning. Om jag går till www.domain.se/discount får jag svaret att det inte finns några kuponger. 2. Jag har lagt in över 90 tillverkare, men när jag går till www.domain.se/manufacturers får jag svaret att det finns inga, samma gäller leverantörer (www.domain.se/supplier) samt storsäljare (www.domain.se/best-sales) Det konstiga är att Nyheter (http://www.domain.se/new-products) fungerar utan problem. Vänliga hälsningar Patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
braindead_sw Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 En liten uppdatering, Discount / Rabattkod fältet när man checkar ut har kommit tillbaka, men bara när jag använder IE, det är än borta när jag kör Firefox. /PA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts