Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Hej med jer, Der ligger snart en del rich snippet/anmeldelses moduler i prestashops modul katalog og sikkert også et par stykker rundt omkring på nettet. Men vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med nogle af de her moduler, evt. anbefale et modul der fungerer godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Slet ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Rich snippet er forholdvis let at implementere i themes, det ville jeg ikke kaste penge efter hvis jeg var dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Hej Tim, Tak for dit svar. Har læst et par guides til hvordan man tilføjer rich snippet og nej det så ikke ud til det var voldsomt vanskeligt. Kan dog se at de fleste moduler til dette kombinere med et anmeldelses modul. Overvejer i øjeblikket om jeg vil have koblet et sådan på, hvis det fungere godt. På den måde kunne jeg slå to fluer med et smæk. Har forøvrigt prøvet med googles datafremhæver, men det har endnu ikke givet noget resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts