jeffreydelange Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Voorheen nooit problemen gehad met het maken van backups, heb het afgelopen week een paar keer geprobeerd, maar gaat niet verder dan 50%, Het ligt niet aan de serverruimte, want die is onbeperkt. iemand een idee?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 (edited) Timeout of out of memory lijkt mij het meest voor de hand liggend als oorzaak. Edited August 7, 2013 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffreydelange Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Thx voor t mee denken, heb bij antagonist onbeperkte serverruimte, en probeer het nu al 2 weken dagelijks,......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Thx voor t mee denken, heb bij antagonist onbeperkte serverruimte, en probeer het nu al 2 weken dagelijks,......... Is een dagelijkse db backup dan niet veel makkelijker te doen via een cronjob? dat doe ik althans wel (en ik zit zelf ook bij antagonist) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 (edited) Is een dagelijkse db backup dan niet veel makkelijker te doen via een cronjob? dat doe ik althans wel (en ik zit zelf ook bij antagonist) Voor de geïnterreseerden, het cronscript voor DirectAdmin hosting (Antagonist bijv.): mysqldump -u [DATABASE USERNAME] -p[DB_PASSWORD] --databases [DB_NAME]| gzip > /home/deb[KLANTID]/domains/[DOMAINNAME]/public_html/[PS ADMIN FOLDER]/backups/database_data_daily_full.sql.gz Edited August 8, 2013 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffreydelange Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Bedankt voor de tip, ik heb inmiddels contact gehad met antagonist, zie onderstaand antwoord: Beste Jeffrey, Het lijkt inderdaad dat dit vaker optreedt binnen Installatron. We hebben contact opgenomen met de ontwikkelaars van Installatron om dit issue op te lossen. Voor nu heb ik de taak opnieuw voor je geannuleerd. Wat je in de tussentijd kunt doen, is een backup maken met DirectAdmin: https://www.antagonist.nl/help/nl/webhosting/setup/backup Op die manier heb je in ieder geval een volledige backup. We hopen dat dit spoedig ook weer via Installatron mogelijk is. We zullen je op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Voorlopig laat ik het er dus even bij. Thx voor t meedenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Bedankt voor de tip, ik heb inmiddels contact gehad met antagonist, zie onderstaand antwoord: Beste Jeffrey, Het lijkt inderdaad dat dit vaker optreedt binnen Installatron. We hebben contact opgenomen met de ontwikkelaars van Installatron om dit issue op te lossen. Voor nu heb ik de taak opnieuw voor je geannuleerd. Wat je in de tussentijd kunt doen, is een backup maken met DirectAdmin: https://www.antagoni...ng/setup/backup Op die manier heb je in ieder geval een volledige backup. We hopen dat dit spoedig ook weer via Installatron mogelijk is. We zullen je op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Voorlopig laat ik het er dus even bij. Thx voor t meedenken Heb je een Installatron PS installatie? hmmmm, pas maar op dan als je gaat upgraden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts