HofKa Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Hejsa Jeg har en vare, et foredrag, hvor bestemte personer kan bruge en rabatkode og få fuld rabat, så de kommer med gratis. Når jeg køber varen og går igennem forløbet, ender den med serverfejl - MEN... jeg har ordren liggende i min ordreoversigt. Hvordan slipper jeg for denne serverfejl? Håber nogen kan hjælpe, da det vil virke MEGET forvirrende for kunderne Takker på forhånd De bedste hilsner Lise-Lotte Hofka Assistance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Uden at have afprøvet det, kan jeg nemt forestille mig, at logikken i shoppen ikke tillader 100% i rabat, for så kan du lige så godt lade varen koste 0 kr. Så løsningen må vel være at oprette en speciel kundegruppe til disse kunder og lade foredraget koste 0 kr. for dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HofKa Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Tusind tak for svaret - den må jeg tage på et andet tidspunkt, for folk er allerede informeret om rabatkoden og har den til fremtidig brug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts