KimTheMan Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 (edited) Hej, Findes der nogle anmeldelses moduler til prestashop. Og gerne gratis modul? Edited August 19, 2013 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Hvis det er webshoppen som du ønsker anmeldes af kan jeg kun anbefale dig dette IFEEDBACK http://www.presteamshop.com/en/modules-prestashop/ifeedback.html, det er ikke gratis men 35 Euro er billigt med alle de funktioner det har.. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 Kender du en dansk side hvor man kan se det i brug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Ja det kan du bla på vores side www.ion-balance.dk vi har over 400 anmeldelser fra kunder.. nb. nyeste version har også muligheden for at vise hvad kunden har købt, samt give rabat kode hvis de sender anmeldelse. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Kan se inde på siden. Der skal man trykke på "se mere" for at se nogle af jeres anmeldelser. Er det ikke muligt man f.eks. ser de 3 sidste anmeldelser i menuen til venstre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Jo i nyeste version kan man godt, samtidig har jeg set at han lige nu også har gjort det muligt at svarer på anmeldelser, hvilket jeg har bedt ham om at tilføje. Seneste tilføjelser er: V1.4.6 (17/06/2013) - [ADD] Implementation of code "google rich snippets" on page reviews (Beta). - [ADD] Option to re-direct clients when doing your opinion to page reviews. - [ADD] Option to show the city and the country of the customer in reviews. - [MOD] Possibility to translate the word "Guest" when guests doing comments. V1.4.7 (12/07/2013) - [ADD] NOW YOU CAN GIVE A WRITTEN RESPONSE TO COMMENTS BY CUSTOMERS. V1.4.8 (31/07/2013) - [ADD] Option to show only the comments in the current language of the customer in the store. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 Det kræver vel så bare man selv ændre det hele til dansk. Og man kan vel også ændre navnet iFeedback til f.eks. Kunde Anmeldelser ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Jo selvfølgelig bare et andet billede.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Det lyder godt. Og tak for hælpen. Så må vi se, om det noget jeg skal have efterprøvet på et tidspunkt. Da jeg er lidt i tvivl om, det ville give en positiv respons, der giver sig ud i et mer salg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts