Jump to content

Pæn faktura til PS 1.5.x.x.

Guest

Recommended Posts

Jeg synes lige, at jeg vil gøre lidt reklame for denne her, som ligger på det engelske forum.

Der er lige hvad du skal bruge til at lave en pæn faktura, istedet for den der er standard, som ligner lort.

Og så er den oven i købet lavet af en dansker..... Thumps UP. Det fungerer.....

• 3 weeks later...

Ja, og før I alle sammen falder helt for den, så har den altså nogle uhensigtsmæssigheder, som jeg indtil videre har valgt at leve med.

Hvis der er så mange varer, og

- sideskiftet er lige netop i den boks, hvor moms m.v. bliver specificeret, så giver den fejl ved dannelse af PDF filen. Den kan dog bruges alligevel, men mangler lidt data.

- Hvis der er endnu flere varer, så kommer de varer fint på side 2. MEN headeren med logo m.v. mangler.

Det kan godt være, at ham der har lavet det, har så få varer pr. ordre, at det hele kan være på én side. Og så har han ikke noget problem.

Men jeg har altså af og til (LÆS rimeligt ofte) ordrer, hvor antallet af varelinierr fylder mere end én side.

Jeg har selvfølgelig prøvet at rulle tilobage til standard, og der har jeg ikke tilsvarende problemer.

Men som sagt, jeg lever med det indtil videre.

Har dog fundet et par andre modifikationer til fakturaen, som jeg endnu ikke har haft tid til at prøve. Skal nok vende tilbage.

• 1 month later...

Pertho, har du noget nyt mht. til dette?

Jeg overvejer at bruge hans udgave, men hvis du har tryllet lidt, vil du måske dele med os andre? :-)

Jeg har ikke tryllet. Foreløbig lever jeg med det.

Nu benytter jeg et layout, baseret på hans (i linket) ændrede version. Det fungerer super.

Varianter skrives i linjer under hinanden og det ser OK ud.

Har du lidt problemer med enkelte oversættelser - det er som om den ikke vil læse da-filen, så jeg har rettet direkte i tpl-filen, men det virker ikke med alle teksterne.

• 2 weeks later...