CbraogKo Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 (edited) Hej. Jeg har en Prestashop version 1.5.4.0 med et købt template. Jeg har valgt denne indstilling under Præferencer>Varer>Tillad bestilling af varer, der ikke er på lager>Nej. Jeg håber at du kan hjælpe mig med følgende spørgsmål. 1. Hvor kan jeg se hvor mange kunder der har skrevet sig op til at få en E-mail når en vare kommer på lager? 2. Kan jeg se en oversigt over alle produkter hvor kunder venter på at de kommer tilbage på lager? 3. Vil mine kunder få en mailalert når jeg anvender avanceret lagerstyring til at tilføje produkter til mit lager? - Hjælp til selvhjælp gav mig svaret på dette spørgsmål. Det gør de 4. Hvor kan jeg ændre standart teksten med rødt på produktsiden "DENNE VARE ER IKKE LÆNGERE PÅ LAGER" til noget andet? (Det er ikke denne tekst der kan ændres på produksiden under antal) Jeg glæder mig til at høre fra dig. Mvh Christian www.CbraogKo.dk Edited July 30, 2013 by CbraogKo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 For lang tid siden skrev jeg dette modul. Jeg garanterer ikke, at det virker med de nyere versioner af PrestaShop. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts