Generaal Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 (edited) Beste PS forumers, V 1.5.4.1 www.erotiekfabriek.be In product pagina, verstuur email naar een vriend, opent het popup venster, na het invullen vd gegevens en klikken op verzenden, vertrekt er geen email. Als ik kijk in chrome dev tools, netwerk, verloopt daar volgens mij alles correct, geen foutmeldingen. Heb de map sendtofriend al op 777 gezet en de bestanden op 666, maar geen verzending. Originele module al opnieuw geïnstalleerd. Iemand 'n idee waar dit op te lossen valt? Bedankt alvast, Generaal Edited July 26, 2013 by Generaal (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Beste PS forumers, V 1.5.4.1 www.erotiekfabriek.be In product pagina, verstuur email naar een vriend, opent het popup venster, na het invullen vd gegevens en klikken op verzenden, vertrekt er geen email. Als ik kijk in chrome dev tools, netwerk, verloopt daar volgens mij alles correct, geen foutmeldingen. Heb de map sendtofriend al op 777 gezet en de bestanden op 666, maar geen verzending. Originele module al opnieuw geïnstalleerd. Iemand 'n idee waar dit op te lossen valt? Bedankt alvast, Generaal Sowieso deze module niet gebruiken...de modules om te delen via sociale media heeft deze functie achterhaalt,en bovendien is van deze module bekend dat deze nogal eens misbruikt kan worden door spammers voor het verzenden van mail via je domein (wat een blacklisting tot gevolg kan hebben). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Beste scorpionworld, Bedankt voor je toelichting bij deze. Ik ga ze dan best maar uninstallen. Hiermee het prob van de baan. Bedankt voor je toelichting. Mvg, Generaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts