LayWay Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Hej Bruger Prestashop 1.5.3.1 Når min kunde er logget ind og vil se sin faktura kommer der en fejl, se vedhæftede billede. Nogle forslag til hvad der er galt? Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Er det et meget billigt webhotel, du benytter? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 Jeg har et PROF. hotel hos Meebox.net så tænker det er et fornuftigt et. Kan der være en fejl fra deres side eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Prøv at spørge Meebox. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Har nu spurgt Meebox og de siger at serveren mit hotel ligger på fungerer fint, og kan ikke finde at fejlen skulle ligge hos dem. Er der andre der kan få denne funktion til at virke i 1.5.3.1, eller er det en Prestashop fejl? Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Jeg har gennemsøgt Bug tracker og googlet, og jeg kan ikke finde andre der har samme fejl i denne version af shoppen - så jeg er lidt blank på, hvad der kan være galt:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Har du installeret via one-click install hos Meebox? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Jeg startede med at oprette mig online med et billigt webhotel, og senere bedte jeg deres support om at opgradere til et PRO hotel. Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Hvordan med alm. HTML-sider, virker de? Eller prøv f.eks. med WordPress om det fungerer. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts