joergenaj Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 (edited) Jeg har PS 1.5.4.1 og er i BO - Statistik - Besøgendes udgangspunkt. Flashen timer ud. Ender med et orange billede hvor der står (pyha, lang at afskrive): <.. /modules/graphxmlswfcharts/xms_swf_charts/charts_library/pino.swf> timed out. (-2) Statistik - Software virker heller ikke. Det kalder samme pino.swf. Jeg downloadede en frisk pino.swf og uploadede den, i tilfælde af at filen var korrupt. Men det hjalp ikke. Når jeg klikke på knappen CSV export, er der ingen data i filen. Så det er nok mere at der ikke bliver hentet data? Den statistik er meget vigtig, og så virker den desværre ikke... Nogen der har en ide...? Edited July 16, 2013 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 17, 2013 Author Share Posted July 17, 2013 Efter afinstalltion og geninstallation af nogle stats moduler og valg af an anden Grid engine, kører det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts