sukrusani Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Zoals beschreven bij ""Downloaden en uitpakken iDEAL V2.0"" kom ik niet verder IDeal te installeren. Deze houdt op bij de Payment tab. Er zijn verder geen aanwijzingen hoe te installeren. Graag hulp hierbij. Bij voorbaat dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danosa Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Bij mij is ie ook niet zichtbaar bij de modules, oftewel installeert niet.. ik heb v1.4 nu ... in de oude versie werkte het prima .. hellup ?Groetjes danielle Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSHD Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 naar mijn weten is de iDeal module nog niet 1.4.x compatible.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischaatje Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Martijn en co hebben voor prestashop v1.4 een nieuwe module voor iDeal geschreven. Zal zo een linkje toevoegen (moet effe zoeken). De oude module is namelijk niet compatibel met de nieuwe versie.Het installeren van Ideal is méér dan alleen effe de module toevoegen aan prestashop. Dat was slechts stap 1.Omdat de betaling veilig moet verlopen, moeten er bij stap 2 een aantal dingen ingesteld worden. Hoe dit moet, verschilt per bank. Als je iDeal voor jouw rekening aan hebt gevraagd, dan krijg je van de bank de benodigde informatie over hoe je jouw iDeal moet configureren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSHD Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 nog een linkje en of bestandje gevonden?Groeten, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts